Sunday, April 14, 2013

Ziekenhuisbezoek

Sorry sorry sorry jongens en meiden! Ik was van plan om van het weekend om artikelen te schrijven voor komende week. Helaas is er iets tussen gekomen wat niet niks is. Zaterdag ben ik ziek geworden maar ik heb wel nog mijn dieren verschoont. Die avond ging het helemaal mis.

Ik ben een halve zondag in het ziekenhuis geweest wegens hele erge buikpijn. Ik kon niet meer lopen van de pijn en ik was nergens meer toe in staat. Ik ben dus snel naar het ziekenhuis geweest. Na behoorlijk wat onderzoeken (bloedtest, urinetest, echo, drukken op de pijnlijke plekken) kwamen ze er achter dat ik mijn lymfeklieren in mijn buik opgezwollen waren. Ze waren vergroot wat de enorme pijn in mijn buik verklaarde. Dit onderzoek heeft helaas wel zo veel van mijn tijd in beslag genomen dat ik geen tijd meer had om artikelen te schrijven. Ook was ik van plan om filmpjes op te nemen maar die worden een week uitgesteld.

Maandag blijf ik thuis om uit te zieken en dan ga ik artikelen schrijven voor komende week. Alleen vandaag zou er onder lijden.

Nogmaals sorry dat er geen artikel online is gekomen!

Groetjes!!

No comments:

Post a Comment