Tuesday, April 9, 2013

Review Hope Farms Hamster Select

Vandaag heb ik voor jullie een review van hamstervoer. Hope Farms heb ik altijd al gebruikt voor het voer van mijn hamsters. Ze hebben verschillende soorten lijnen voer. Zo hebben ze voor elke knager wel een zak en voor hamsters hebben ze twee soorten. Hamster Super en Hamster Select. Ik laat jullie mijn favoriete van die twee zien namelijk Hamster Select.

Hamster Select is geselecteerd uit de natuur. Dat betekend dat er alleen maar natuurlijke ingredieenten inzitten. Het bevat geen geur-, kleur-, en smaakstoffen. Mijn hamsters peuzelen het allemaal dan ook wel lekker op. Op één soort brok na.

Op deze foto zie je staan wat voor bestanddelen er in de voerzak zitten. Het is allemaal afgestemd op de hamstersoort. Op de verpakking staat ook hoeveel gram een dwerghamster moet krijgen en hoeveel gram een Syrische hamster hoort te krijgen. Zo word de hamster niet te dik en kan je ook niet te weinig geven.


Dit is het voer waar het om gaat. Een nadeel van dit voer is dat hamsters er kieskeurig van kunnen worden. Ze pakken de lekkerste dingetjes er tussenuit en de groene brokjes die laten ze vaak liggen. Mijn hamsters eten wel veel van dit voer. Als ze toch honger krijgen eten ze wel de groene brokjes op dus mijn manier is om gewoon even geen voer bij te vullen zodat ze ook die brokjes op kunnen krijgen. Dit doen ze ook niet altijd. Een andere oplossing kan de Hope Farms Hamster Super zijn. Mijn hamsters eten dit alleen totaal niet. Dit zijn licht bruine biksbrokken. Ze zijn ook zeker niet klein.

Ik vind Hope Farms Hamster Select goed voer voor een hamster die niet al te kieskeurig is. Ze krijgen de juiste voedingsstoffen binnen die ze nodig hebben. Het eten is keurig afgestemd op de behoeftes van de hamster waardoor ze geen te kort kunnen krijgen. De vier hamsters die ik er tegenwoordig mee voer eten het op.

De voerzak van 800g is te koop voor €3,55

Welk voer gebruik jij voor jou hamster?


No comments:

Post a Comment