Thursday, April 25, 2013

Animal Event



Het animal event komt er weer aan! Ieder jaar zijn er weer veel leuke dingen te doen voor jong en oud, je konijn tot hond. Je kan er kaartjes voor kopen en genieten van één dag of drie dagen achter elkaar dieren! Meer weten? Lees dan verder!
Het Animal Event is dit  jaar op 3,4 en 5 mei in de Beekse Bergen. Het is dus in het weekend op vrijdag, zaterdag en zondag in de schoolvakantie (meivakantie). Een ticket tot deze leuke dierlijke evenement kost maar liefst €12,- voor een dagkaart voor iedereen boven de 12 jaar. Voor kinderen kost het €10,- . Je kan er ook voor kiezen om een ticket te kopen voor alle drie de dagen! Voor kinderen is dat dan €15,- en voor volwassenen €18,- Dit geldt alleen voor voorverkoop. Verkoop aan de deur is alles even een tikkeltje duurder.

(www.animal-event.info)
Er is van alles te beleven op het Animal Event. Je kan er samen met je hond heen om bijvoorbeeld workshops agility, gedrag, speuren of dansen te volgen, maar je kan ook komen knuffelen met de koeien of zelf gaan mennen(workshop). Er is een heel programma met verschillende experts op het gebied van het diersoort waar de workshop over gaat. Ik heb zelfs gezien dat er ook een workshop is om je konijn te leren dansen of een springparcour te laten springen!
Verder zijn er nog leuke spellen te doen zijn er presentaties over bepaalde paarden en hondenrassen en kan je kennis maken met bijzondere huisdieren!

Het Animal Event is het grootste dieren evenement in heel Nederland!

                                           
Of ik er zelf heen ga is nog niet helemaal zeker. Voor mij is het behoorlijk ver weg van huis en ik weet niet of ik iemand mee kan krijgen die er samen met mij heen zou willen gaan. Ik doe wel mijn best om er ook heen te gaan en ik ben dan vooral te vinden bij de workshops en presentaties over paarden, katten en konijnen.

Wil je zelf je programma samen stellen en alvast tickets via internet bestellen? Ga dan naar www.animal-event.info! En misschien zie ik jou daar dan wel!

No comments:

Post a Comment