Tuesday, April 16, 2013

Schattige plaatjes

(stuffpoint.com)

Aangezien ik me erg ziek voel maar toch iets online wilde zetten wilde ik maar leuke schattige foto's van dieren op mijn blog zetten. Wie word daar nou niet vrolijk van?! Ik in ieder geval wel. De foto's heb ik van mijn eigen camera en van Google gehaald. Ik heb geprobeerd de wat minder bekende foto's van het internet te halen.

Veel kijkplezier!
(living.msn.com)
Ik word helemaal blij als ik een egeltje zie. Het schattigheidsgehalte van deze egel is voor mij wel heel hoog! Een egel met een tutu! Super schattig!

(training-dogs.biz)
Kinderen zijn schattig, honden zijn schattig. Een combinatie ervan is dit! Oké, deze foto vind ik vooral grappig maar ik kan echt genieten van deze foto!

(bluelight.ru)
Ik vond deze foto van een konijntje ook super schattig! Ik vind All starts altijd al leuk en met een konijntje is het natuurlijk aandoenlijk!

(pickcute.com)
De kat mag natuurlijk niet ontbreken tussen de schattige foto's! Deze kat vind ik er heel lief uitzien met de camera tussen zijn voorpootjes!

Mijn eigen hamster van een tijdje terug was hier al oud. Achja, oudjes mogen ook leren met technologie om te gaan toch?

(www.flickr.com)
Zomer zomer zomer! Gaat de zon zo fel schijnen dat de paarden een zonnebril op moeten?

(waslijn.com)
Een parkiet op de kop van een mooie kat. Tegenstrijdig van de denkwijze van mensen. Katten en parkieten kunnen wel degelijk samen (Niet zomaar proberen natuurlijk!).

(caviaforum.nl)
Net als in Lady en de vagebond? Een lieve foto van twee cavia's die smullen van hetzelfde stukje groen!


En dan nog een schattige foto van mijn inmiddels ook al overleden hamster in de Playmobil koets. Deze foto hebben jullie al eens eerder gezien maar ik vond dat hij hier ook wel thuis hoorde!

No comments:

Post a Comment