Friday, April 5, 2013

Cadeautje!

Misschien was het wat een vage titel maar ik heb een heel leuk cadeautje gekregen! De dingen waar ik over ga vertellen zie je hier in het mandje liggen op de foto er boven. Als jullie een review willen hebben over één van de bovenstaande producten dan hoor ik het van jullie in de comments!

En dan nu mijn verhaaltje!


Heel leuk vind ik de reden waarom ik het cadeautje kreeg. Zoals jullie weten verzorg ik een shetlander Devil.  De eigenaren hadden een leuke verassing voor me omdat ze het zo waarderen wat ik voor de paarden doe. Super leuke reden natuurlijk! Geen cadeau omdat het hoort, omdat het moet maar om waardering. Altijd leuk dan! Er zat een zakje party-marsjes in, twee fruitstenen, een huisje voor de hamster, een speeltje, een haarshoudertje en een leuk plantje in een mand!

Super leuk en lekker voor mijn twee konijntjes natuurlijk. De vorm van het banaantje is 25 gram en de druiven zijn 60 gram. Ik ken het merk Karlie wel maar ik wist dus niet dat het Duits was. Surprise! Dit zijn dus Tutti Frutti knaagdierstenen. Je kan ze uiteraard ook bij je konijn gebruiken. In deze knaagdierblokjes zit Kaliumsulfaat, zeemosselen, tarwemeel, rijstmeel en zand. Het bevat verder ruw vet, ruw as, ruw eiwit ruwe celstof en waterstof. Klinkt niet verkeerd! Mijn konijnen kan ik hier denk ik wel blij mee maken.


Het speeltje die ook naar de konijnen gaat is dit leuke speeltje. Het balletje wat er aan vast zit is een plastic balletje met een balletje er in wat ringelt als een belletje. Mijn konijn Snuffie is de speelster van de twee. Zij speelt momenteel met dit speeltje. Het is volledig van plastic. Leuk voor konijn of groot knaagdier. Als iemand weet wat het merk is van dit speeltje dan hoor ik het graag.


Daar is hij dan eindelijk. Ik heb ook iets leuks voor mijn hamstertje gehad. Een leuk huisje! Het 'dak' voelt hetzelfde aan als een eikel, de muren als een kokosnoot. Wat aan het dak hangt is een soort riet wat niet uitvalt. Geen gevaar dus. Het is een subtiel huisje. Waar ik hem ga plaatsen in het hok weet ik nog niet zeker, en bij welke hamster weet ik ook nog niet. Wederom hetzelfde merk als het konijnenspeeltje. Althans... hetzelfde logo.

Ik ben echt super blij met de cadeautjes die ik heb gehad voor mijn diertjes. Zo hebben zij ook weer eens lekkere verwennerij!

Waar verwen jij je huisdier mee als ze een keer een extraatje krijgen?


No comments:

Post a Comment