Tuesday, May 14, 2013

Stem op mijn foto!


Hey jongens! Even snel een melding tussendoor! Ik doe mee met een wedstrijd bij de Intratuin waarbij ik een nieuw konijnenhok kan winnen of een waardebon van 50 euro! Dit wil ik gaan investeren in mijn konijn Nijntje! Ze is apart gedrag gaan vertonen en dat vind ik logisch.

Nijntje is een beetje agressief gedrag gaan vertonen omdat ze te weinig beweging heeft gehad. Aangezien het hok haast uit elkaar valt waar ze nu in zit kan er geen ren aan bevestigd worden omdat ze die lostrekt. Bij het hok die we kunnen winnen kan dat wel waardoor ze meer beweging heeft! Als we het geld winnen zal ik daarvan allemaal bezigheid bieden waardoor ze ook rustiger in haar koppie word waardoor ze een beter leven zal lijden!

Help me alsjeblieft!
Ga naar https://www.facebook.com/intratuin/app_571063399576268?app_data={%22a%22:%22200%22,%22photoid%22:%22SKCQLH%22,%22aff%22:%22social_facebook%22} en druk op ''stem'. Je zal me heel erg helpen als je dit ook zal willen delen op facebook, twitter of via de mail! Ik zal jullie eeuwig dankbaar zijn! Laat een reactie achter als je dit hebt gedaan, dan kan ik jullie bedanken!

No comments:

Post a Comment