Sunday, May 26, 2013

Einde examen

Eindelijk ben ik dan begonnen aan mijn laatste centraal examen. Velen moeten morgen nog. Vandaag ben ik nog bezig en daarna is het in spanning wachten of ik ben geslaagd of niet. Misschien een herkansing?
Benieuwd hoe het verder zal gaan met mij en deze blog? Lees dan gauw verder!
Ras van de week is voor deze week verplaatst naar Dinsdag!



Nou nou, het was me wel een week. Ik had me niet optimaal voorbereidt en de spanning was groot voor mijn eerste examen! De examens zijn in mijn ogen redelijk goed gegaan. Ik durf nog niet hard te juichen dat ik ben geslaagd ondanks mijn tot nu toe alleen maar voldoendes van schoolexamens. Of ik er vertrouwen in heb dat ik ben geslaagd, durf ik ook nog niet goed te zeggen.


Op Elyse4Pets is het afgelopen tijd een beetje verwaarloosd gegaan. Dit komt dus omdat ik bezig was met mijn centraal examens en dat vond ik toch een tikkeltje belangrijker. Zonder diploma kan ik echter niet beginnen aan de dier&zorg opleiding die ik wil volgen. Ik probeer nu natuurlijk wel wat beter mijn blog te onderhouden en er meer aandacht aan besteden. Omdat ik nu vakantie heb tot ik de uitslag krijg, is bloggen een goede afleiding. Ik zal vooral proberen een DIY (Do it yourself) op te nemen voor een woensdag.

Over afleiding gesproken. Mijn dieren hebben nu helaas ook wat minder aandacht gehad afgelopen twee weken. De dieren komen nu ook zeker even wat meer in het zonnetje te staan en deze week ga ik voor alle zes de diertjes iets leuks kopen! Hier kunnen jullie dan ook een review van verwachten!

Als jullie nog iets hebben gemist afgelopen twee weken dan hoor ik het graag van jullie! Dit probeer ik dan zo snel mogelijk weer in te halen zodat jullie allemaal weer blij mijn blog kunnen lezen.

No comments:

Post a Comment