Wednesday, May 22, 2013

Discussie: Kan je teveel van dieren houden?


(hondenbescherming.nl)
Ik dacht dat het wel eens tijd werd voor een discussie, jullie mening en de verschillen daar tussen. Wat denken jullie nou? Kan je teveel van dieren houden?


Ik kwam op deze stelling doordat iemand tegen mij zei dat ik diegene afschrik doordat ik zoveel van dieren houd. Nu vroeg ik me dus af: Kan je eigenlijk wel teveel van dieren houden?


(Zapdog.be)
Mijn mening: Volgens mij kan dat wel! Er zijn meiden die met hun hond willen tutten en dus samen een manicure ondergaan! Ja! De nagels van je hond lakken! Of hun kat mee nemen naar buiten in een kinderwagen of kort gezegd: Ze behandelen als hun kindje! Dat vind ik zeker wel te ver gaan. Of dit echt een vorm van 'houden van' is weet ik niet. Want ik denk dat als je van een dier houdt, je de natuurlijke omgeving van dat dier juist wilt nabootsen

Nu was dus mijn vraag aan jullie: Kan je teveel van dieren houden? Laat vooral een reactie achter en reageer op elkaar zodat er een echte discussie ontstaat. Hou het wel vriendelijk A.U.B!

Groetjess!

No comments:

Post a Comment