Monday, May 13, 2013

Centraal examen!

Even iets wat niet echt met dieren te maken heeft. Ze gaan me natuurlijk heel hard steunen in de komende twee weken want vandaag ben ik begonnen met mijn centraal examens met vandaag op de planning: Scheikunde!



Hier heb ik natuurlijk mijn hele schoolcarrière naar toe gewerkt. Ik heb het niet bepaald super gehad op de middelbare school en ik wil graag deze periode afsluiten en doorgaan naar de opleiding waar ik al mijn leven lang naar uitkijk! Dier&Zorg niveau 4!
Komende week ga ik natuurlijk veel steun zoeken bij mijn dieren en vooral veel en hard leren. Daarbij weet ik dus niet zeker of ik iedere dag een artikel online kan krijgen. Hierbij zeg ik alvast dat de zaterdag én zondag geen artikelen online komen! 

Ik hoop dat jullie hier begrip voor hebben en ik ga zeker mijn best doen om toch goed artikelen online te krijgen. allemaal niet even nuttig maar ik doe mijn best.

Wens me succes! en Groetjess!

No comments:

Post a Comment