Thursday, July 4, 2013

Shoplog voor kat, hamster en konijn!


We hadden weer eens wat spulletjes nodig wat we dagelijks wel gebruiken en daarbij hebben we voor Nijntje en Neeltje nog wat extra's gekocht! Wat voorbij gaat komen in deze shoplog zie je op de startfoto! Wil je meer weten over deze producten? Lees dan maar snel verder!



Dit is dan natuurlijk voor dagelijks gebruik. Kattenvoer. Wij gebruiken de brokjes van Whiskas voor senioren maar dit keer hebben we eens een grote zak gekocht. Niet speciaal voor senioren dacht ik zo. Het lijkt niet veel af te wijken van de brokjes voor senioren. Het bevat dezelfde smaak; Kip en het zijn brokjes die gevuld zijn met vlees. Tja, welke kat maak je nou niet blij met een stukje vlees?


Voor Neeltje hebben we ook nog deze speelstok gehaald. Een leuke kleurrijke dit keer. Het is gewoon een plastic stok, belletje en touwtje eraan. Klaar. 

Nog even een close-up voor jullie! Neeltje word al helemaal wild van dat belletje en die touwtjes!


Mijn hamsters leven niet op zaagsel. Dit omdat het gewoon té stoffig is. Ik ben allergisch voor huisstofmijt en ik wil dit dus zo veel mogelijk voorkomen. Een goede oplossing vind ik dus beukenhoutsnippers en ik gebruik dus heel vaak deze van Puik. Sinds een jaar of 2 heb ik altijd beukenhoutsnippers en probeer ik eigenlijk nooit meer wat anders.


Voor de konijnen hebben we eigenlijk altijd wel dit voer gehad. Behalve als er een nieuw konijn is dan stappen we altijd langzaam over. Ik wil gaan kijken voor zo'n geperste brok voeding maar voor nu even zodat ik nog door kan zoeken hebben we dus even deze simpele korrels!


En dan zijn we al bij het laatste dingetje. Ons konijn Nijntje mag wel even wat lekkers hebben dachten we zo. Tja, wat is dit? Ik heb eigenlijk geen idee. Wat lekkers wat je kan ophangen en kan die lekker aan knagen. Ik heb het nooit eerder gezien om eerlijk te zijn. Er zitten geen toegevoegde suikers bij gelukkig en ik geloof niet dat dit kwaad kan.

Nou, dit is wat we hebben gekocht bij de Intratuin. De prijzen weet ik helaas niet meer omdat het bonnetje is weggegooid... Oeps! Alsnog hoop ik dat jullie het leuk vonden om te zien!

Wat is jullie laatste aankoop?






No comments:

Post a Comment