Thursday, July 4, 2013

Dierendromen


(animal-event.info)
Dromen, iedereen heeft er wel één. Of het nou parachutespringen is of een eigen huis, je hebt ze. Vandaag laat ik jullie mijn dromen weten op het gebied van dieren! De één wat makkelijker te bereiken dan de andere, maar ik streef er naar! 


Ik laat jullie de dromen van mij zien in een bepaalde volgorde. De dingen die het makkelijkst te bereiken zijn in mijn situatie, laat ik als eerst zien!


(demorgen.be)
1. Mijn konijn trainen
Ik wil al heel lang iets leuks doen met mijn konijn en hem plezier geven. Maar hoe? Ik heb daarvoor dus een boek gekocht en mijn eerste droom is dan ook zeker om mijn konijn leuke kunstjes te leren waardoor hij vrolijker word en ik meer gehecht raak aan het beestje! Lijkt me heerlijk om veel met mijn konijntje te doen!
2. Dressuurwedstrijd met Benny
Er moet dan nog veel aan gebeuren maar het lijkt me heel gaaf om een dressuurwedstrijd te rijden met Benny  mijn verzorgpaard. Een trekpaard! Hij heeft al eerder wedstrijden gelopen en het lijkt mij heel gaaf om met hem een dressuurwedstrijd te gaan rijden.


(Liveyachting.com)
3. Zwemmen met dolfijnen
Hoe gaaf is dat! Iedereen wil toch wel de ervaring hebben om met dolfijnen te zwemmen en ze te kunnen aanraken! Er zijn genoeg vakanties waar je dit kan doen en dit wil ik dan zeker eens meemaken! In het Dolfinarium krijg jij toch ook wel zin om tussen die trainers te staan en een visje toe te gooien naar die leuke dolfijn die zo hoog het water uit kan springen?

4. Een band hebben met de paardenWaarom dit nou onder het zwemmen met dolfijnen staat? Een band krijgen met je paard kost veel geduld, tijd en moeite. Je moet het respect winnen van je paard en je moet natuurlijk respect hebben naar je paard toe. Het lijkt me het leukst om dit te bereiken met parelli of horsemanship (wat op hetzelfde neerkomt). Misschien leuk om nog wat vrijheidsdressuur erbij te doen?


(deslingerjongeren.blogspot.com)
5. Bekend worden met deze blog
Ik weet dat dit erg moeilijk is om te bereiken maar ik ga er voor! Ik hoop jullie allemaal zoveel mogelijk mijn kennis aan jullie door te geven en dit een soort centraal punt te maken waar alle dierenliefhebbers samen kunnen komen!


(dogs.about.com)
6. Een wedstrijd winnenDit klinkt misschien wat vaag en dat is het ook. Het lijkt me gaaf om een wedstrijd te winnen. Met de paarden in de M belanden, een keuring winnen met de konijnen of de kat, Agility met de hond of je weet het niet hoe het leven zou lopen!

Wat is jou dierendroom?

No comments:

Post a Comment