Monday, July 22, 2013

Blog heropend


Herinner je nog dat ik Elyse4Life heb veranderd in Elyse4Pets? Ja? Nou als je wilt kan je daar ook weer van genieten want morgen wordt de blog Elyse4Life weer heropend! Elke woensdag en zaterdag komt er iets online. Misschien in de toekomst meer?


(goodsense.nu)
Ik miste het wel om over bepaalde dingen te schrijven. Wat heb ik vandaag gedaan? Lekker geshopt in de stad. Al dat soort dingen kon ik niet meer met jullie delen omdat dit alleen diergerelateerd is. Om de blog nou weer om te switchen vond ik ook weer niets omdat ik het hartstikke leuk vind om te schrijven over de dieren, informatie te delen en leuke diy's voor dieren te delen met jullie! 


(avalon.edu)
Ik was mijn beautyblog gestopt omdat ik eens goed had zitten nadenken. Wat weet ik nou eigenlijk van make-up? Ik ben heel slecht met oogschaduw en bronzers. Daarom krijgen jullie op Elyse4Life waarschijnlijk niet een face of the day of een tutorial over hoe je het beste je oogschaduw kan aanbrengen. Ik ga me vooral richten op mode, verzorgingsproducten en lifestyle. 


(Sheknows.com)
Wat kan je dan wel verwachten?
DIY's, shoplogs, hoe ik mijn make-up doe, avondroutine, OOTD en nog meer. Zo kan je bij mij snel dingen vinden over innerlijk. En gedachtes wat meiden over het algemeen bezig houdt.

Wil je deze blog ook lezen? Ga dan naar http://Elyse4Life.blogspot.com

No comments:

Post a Comment