Thursday, July 11, 2013

Review VitaKraft NatuurGoed Biscuit sandwich

Dit zag je al voorbij komen in de shoplog en hij was eigenlijk gekocht omdat ik het niet kende. Wat zou mijn knager er mee doen? Ik heb het in de gaten gehouden wat het met mijn konijn doet voor jullie zodat ik er een review over kon schijven! 


Deze Biscuit sandwiches bevat geen toegevoegde suikers en geen kunstmatige smaakstoffen. Hier ben ik dus echt heel erg blij mee omdat ik mijn dier liever geen troep naar binnen wil werken. Zoals staat aangegeven is het op natuurlijke basis en dus geschikt voor knagers. 
Waarom ik liever geen toegevoegde suikers wil? Ik wil de kans op suikerziekte zo klein mogelijk en de tanden zo goed mogelijk houden.


Hier heb je nog even een overzicht van de ingrediƫnten van dit biscuitje. Midden september leer ik pas meer over voeding en ik hoop jullie dan ook meer te kunnen vertellen maar als ik nu een beetje mijn gezonde verstand gebruik zie ik nou niets ernstigs er in zitten. Inderdaad, voor een lekkernij gebruiken.

Zo ziet het blok er van de buitenkant uit. Het zit dicht op elkaar gedrukt. Hieronder zit trouwens inderdaad een soort biscuitje. Mijn konijn is hier in ieder geval wel aardig mee bezig geweest. Hij heeft er flink zijn tanden in gezet. Nijntje heeft een klein probleempje met zijn kiezen en hij moet dus veel mogelijkheden hebben om zijn kiezen af te slijten en ik geloof dat dit wel aardig helpt. Hij kan hier goed op knagen. Niet te hard maar ook niet te makkelijk om doorheen te komen. 
Je kan met je handen met een beetje kracht een stukje afbreken.

Op deze foto zie je goed wat er onder de buitenkant zit. Het witte spul is het biscuitje waarvan ik denk dat daar vooral de suikers in zitten. mijn konijn laat dit voor grotendeels staan. Het biscuitje zit om het hele houtblok heen wat je eronder ziet zitten. Het blok is trouwens handig te bevestigen aan het hok door middel van het haakje dat je ziet op deze foto.

De VitaKraft NatuurGoed Biscuit sandiwches kosten rond de €3,50











No comments:

Post a Comment