Wednesday, July 24, 2013

Hamstercadeautjes!


Hoe leuk is dat! Ik heb een aantal tweedehands spulletjes gekregen. Het meeste zijn standaard spulletjes en dan het konijnenhok hierboven op  miniformaat! Hamsterformaat. Alle spulletjes die ik dan heb gekregen zijn dan ook voor de hamsters.


Ten eerste heb ik dit rad gekregen. Geheel van plastic op de standaard na. Dit rad is een middelmaatje die je kan gebruiken voor je goudhamster. Dit radje kwam erg goed uit want ik had een radje die eigenlijk wat te klein begon te worden voor mijn hamster. Goede timing!
Helaas, Geluid maken doet hij wel! Als je het radje alleen laat draaien maakt hij geen geluid maar als mijn meid er daadwerkelijk in loopt hoor je hem toch wel trillen. Met een beetje olie op het asje moet het een goed radje zijn. Blij!



Ik heb dit blik gekregen voor voer. Een grappig blik en praktisch.

Wat leuk om te zien! In dit geval wordt de blik gebruikt als een Harry de hamsterblik.


Dit is het voer. Het voer van Pet's place. Ik heb het mijn hamsters nog niet gegeven dus ik ben benieuwd of ze het eten. Uiteraard meng ik het eerst met hun eigen voer. Wel ontzettend fijn om te krijgen. Voer is altijd wel goed toch?


En dan het hok. Hier ben ik echt superblij mee. Ik heb het al eerder gezien waarbij ik altijd dezelfde mening heb gehad. Wat een leuk speeltje. Ik was dan ook heel blij dat ik dit zag. Misschien ook weer een leuke plek om foto's te maken met de hamsters.

Het deurtje kan open waardoor de hamster er zo in kan lopen! Niet letten op de kalk, het blijft tweedehands.


Dakje kan open, Ideaal! het scharniertje is aan één kant al los maar dat is mijn eigen fout. De schroefjes er even opnieuw indraaien en hij is super. 

Dit waren de dingen die ik graag met jullie wilde delen omdat ik er echt blij mee ben.

Wat vind jij het leukste?








No comments:

Post a Comment