Monday, June 10, 2013

Horse&Country

(Totaaltv.nl)
Laatst zat ik wat te zappen op tv. Soms heb je wel eens van die verveelmomentjes. Wat ik tegen kwam? Dit leuke programma! We schijnen dit programma te hebben vanaf 1 juni en ik wilde graag wat meer met jullie delen over dit leuke programma! Ik zit gekluisterd aan de tv!


Deze zender schijnt al een hele tijd in de lucht te zijn! Helaas bleek het bij de grote kabelbedrijven zoals Ziggo en UPC nog niet in het pakket te zitten. Zonde, want ik zat dus bij zo'n kabelbedrijf! Gelukkig! Hij is nu ook bij Ziggo te vinden! Wat nou het jammere is, Hij was zonder ondertiteling en Engels. Gelukkig komen er al steeds meer programma's met ondertiteling of Nederlands gesproken! Super! Je leert er van en de reclames zijn niet eens erg om naar te kijken!

(Horseandcountry.tv)
En dan nu de programma's! Het programma wat ik heel graag kijk is van Monty Roberts. Hij laat in verschillende afleveringen verschillende paarden met problemen zien. Trailerproblemen, bang voor mensen, angst voor voorwerpen en ga zo maar door! Het is echt bijzonder om te zien hoe hij in een korte tijd veel met het paard gedaan krijgt! Verder is er ook een programma op dit kanaal over honden. Wonderdogs en je hebt plattelandstv. Alles gaat wel over wat je tegen komt in de wereld van paarden! 

Een stukje tv van Horse&Country

Het is niet echt uit te leggen wat er precies op Horse&Country voorbij komt! Er word ook regelmatig wat uitgelegd over tactieken om te springen en de omgang met het paard. Ook zie je regelmatig shows en wedstrijden voorbij komen, maar ook dingen van het plattelandsleven!
Als jij een paardenliefhebber bent, zal ik zeker een kijkje nemen op deze zender!

Kijk jij ook Horse&Country?

No comments:

Post a Comment