Thursday, June 13, 2013

Geslaaggdd!

Jaja! De vlag hangt uit met mijn dode schooltas! Weg ermee, naar buiten! Zoals je ziet heb ik mijn afstudeerhoedje al op! Maarja, ik ben geslaagd. Wat houdt dit in? Ik ga management&dierverzorging doen op het Wellant college. Ik zal jullie er wat over vertellen!

(bekijkjetoekomstnu.nl)
Dit is de school! Het Wellant college! Ze hebben er meerdere opleidingen. Een kleinschalige groene school. Volgens de leerlingen die er nu al op zitten kent iedereen elkaar wel! Klinkt erg gezellig! Ze hebben een grote lap grond! Speciaal voor dieren hebben ze grond maar ook voor tuinen is er plaats genoeg!
Ik ben er officieel aangenomen! Ik hoef alleen mijn diploma nog op te sturen! 


(dierennieuws.nl)
Management&dierverzorging. Wat moet je je erbij voorstellen? Je kan het in ieder geval doen met een VMBO-TL opleiding. Je word dan ingedeeld op niveau 4. Althans, er zijn wel meer dieropleidingen die er een beetje op lijken en die kan je ook met niveau 2 of 3 volgen. Ik zal op deze opleiding leren over de huisvesting, voeding, gezondheid, opvoeding en nog wel meer dat met dieren te maken heeft! Super! Echt de opleiding voor mij! Er werd me ook verteld dat we af en toe ook naar andere plekken moeten om te leren! Leuk!
Jullie hebben er ook nog een voordeeltje bij: Ik kan jullie dan waarschijnlijk betere informatie geven waardoor ik betere artikelen kan schrijven! Leuk voor mij en hopelijk ook leuk voor jullie!

Mijn cijfers waren heel goed, ik kan nu feest vieren en lekker veel geld verdienen komende weken!  Het is even een kort artikeltje maar ik ga lekker feest vieren met vrienden en familie! De dieren plat knuffelen!

Gefeliciteerd voor de geslaagden onder ons!

No comments:

Post a Comment