Monday, June 17, 2013

Dier van de week


(dibevo.nl)
Ik kwam op het idee om volgende week een bepaald dier te behandelen. Maarja, welk dier zal ik dan met jullie bespreken? Ik geef jullie een aantal opties en jullie mogen kiezen welk dier!


Wat is nou precies de bedoeling? Jullie mogen een diersoort uitkiezen die jullie graag een week lang op deze blog langs zien komen! Je kan dat laten weten via mail, twitter en via de comments onder dit artikel! Aan jullie de keuze!
Helaas kunnen jullie niet uit alle dieren kiezen omdat ik niet alle dieren tot mijn beschikking heb om daadwerkelijk een week mee vol te krijgen. Hieronder een lijstje met de soorten waar je uit kan kiezen:
-Kat
-Hamster
-Paard/pony
-Konijn
Ja, het is niet veel. Het leek me leuk om dit even te testen en kijken hoe het de week zal uitpakken!

Jullie mogen bij jullie keuze ook een aantal suggesties geven wat jullie dan besproken willen hebben in de artikelen! Zo kunnen jullie meer naar boven halen die week!

Ik ben erg benieuwd naar jullie keuze en ik kijk er erg naar uit!


Groetjess!

No comments:

Post a Comment