Tuesday, June 11, 2013

Examenuitslag verplaatst!

Even een update tussendoor. niet over dieren, maar mijn examens..
Ik ben dus zegmaar heel erg kwaad! Zoals de meeste wel al weten waren er een aantal examens gestolen op de Rotterdamse school. Eerst bleek het alleen om Frans te gaan van VWO, nu blijkt het te gaan om 13 examens! 1 examen VMBO (Economie) 9 examens van HAVO en 3 van VWO.

Ik doe dus VMBO. Alle VMBO leerlingen zonder economie in hun pakket krijgen morgen de uitslag gelukkig! Helaas heb ik dus economie en moet ik wachten. Binnen 24 uur krijg ik te horen of ik 0vermorgen de uitslag krijg van mijn examen of ik moet hem overdoen.

ALLE 13 gestolen examens op de Rotterdamse school worden overgedaan!

Dit is natuurlijk super balen! Jullie krijgen morgen dus geen update over of ik ben geslaagd..

Alle andere examenkandidaten. STERKTE!

No comments:

Post a Comment