Saturday, August 10, 2013

Wat ik wil voor de dieren

Mijn dieren komen niets te kort, dat niet. Toch wil ik ze altijd net iets meer verwennen dan ik eigenlijk kan. Van die grote speelpaleizen voor je dier. Geweldig. Betaalbaar? nou nee, niet echt. Toch wil ik jullie laten zien wat ik voor mijn dieren zal willen hebben.

De catit design senses voer Labyrint wil ik al een hele tijd voor mijn kat maar ik twijfel zo erg of ze het wel leuk zal vinden. Als ze er niets mee zou doen 14 euro opeens toch wel duur. Bij Zooplus is die nu 12,90 maar toch... De twijfel blijft. 


Wat een leuk ding. Een grote krabpaal voor de kat. Helaas is deze nou ook niet bepaald goedkoop en denk ik dat hij behoorlijk wat ruimte in neemt. Hij ziet er wel erg zacht uit en aantrekkingsgehalte is er denk ik ook wel. Helemaal met een beetje catnip of kattenkruid.


Oh wat ben ik verliefd op dit huisje. Hij is alleen erg groot en duur. Wel moet het echt een paradijs zijn voor je konijn. Geweldig! Een bruggetje en trappetje. Verveling? Wat is dat? Ook deze heb ik bij zooplus gezien en wat een geweldig ding!


Voor mijn hamster vind ik de graaftoren wel gaaf. Alleen koop ik hem niet omdat mijn hamsters al zoveel spulletjes en klimhuisjes hebben. of dit er nog goed bijpast betwijfel ik. 


Maar als ik dan weer naar deze toren kijk dan is het toch wel verleidelijk om deze om te ruilen met een ander speeltje in één van de hokken. Wat een geweldig leuk ding. Ik vind dat je dit een beetje kan vergelijken met het konijnenspeelparadijs. 


Voor Domino wil ik nog wel een groot stil looprad. Ik heb nog steeds niet het geschikte radje gevonden. Het rad op bovenstaande foto is denk ik wel geschikt. Aangezien ik niet graag bestel wegens verzendkosten zoek ik toch nog in de dierenwinkels in de buurt. Ook dit rad heb ik op zooplus gespot.

QHP Zadeldek Cairo
Bij ruitershop pas de deux vond ik dit leuke dekje. Deze wil ik graag hebben voor Katie, mijn verzorgpaard. Een goed nieuw en vrolijk dekje. Hij ziet er goed uit en heel duur is hij niet. Misschien toch maar kopen.

HH Badge Halsterset Dusty Turquoise
Voor mijn verzorgshetlander Devil vond ik dit een erg mooi halster. Deze wil ik dan ook graag hebben. Ik heb hem gevonden in dezelfde webshop als hierboven. Pas de deux.

En als laatste wil ik gewoon een simpele rubberen laars. Ik hoef geen super luxe lederen rijlaarzen. Een simpele laars met hak wat geen water toelaat voldoet prima. Ik ben namelijk van de buitenritjes en wil Devil wennen aan water. Dan moet ik zelf ook wel normaal het water in kunnen. Een hak is natuurlijk altijd fijn voor het rijden. Ik wil natuurlijk niet door de beugel schieten.

Wat staat er op jouw verlanglijstje?



No comments:

Post a Comment