Thursday, August 29, 2013

Shoplog Hano

Zoals ik al op mijn blog had laten weten, ben ik bij de Hano geweest. Ik kwam daar voor een hamsterlooprad en kwam terug met twee andere artikelen.


Ten eerste heb ik deze Harry's horse cap gekocht met ventilatie. Dit is de Harry's Horse veiligheidscap Pro+ zwart. Ik heb de maat 55. Dit is een erg simpele cap. Ik verwacht eigenlijk ook niet veel meer van een cap dan dat hij mij beschermd van ernstig hoofdletsel als ik eventueel zou vallen tijdens het paardrijden.

Aan de achterkant staat het logo en twee plekken aan de zijkanten. Ik weet niet precies hoe de stof heet maar het is een soort gaasje waar het dus door ventileert.

En de binnenkant.
Hij kostte €59,95

En dit is mijn andere aanwinst. Een simpele rubberen laars. Ik had nieuwe rijlaarzen nodig omdat mijn andere te klein was. Met gympen rijden vind ik altijd wat lastig omdat ik daar geen hak heb. Deze laars heeft een perfecte pasvom en een goede hak. Dit is de Harry's Horse Rijlaars Original. Maat 40 en kuitmaat L.

De achterkant van de laars ziet er zo uit. Met een kleine knop om het zo maar even te noemen. Ik noem het geen spoor. Het paard hoort hierdoor net een tikkeltje beter te luisteren dan wanneer je dit niet hebt.

De binnenkant van de laars heeft een heerlijk zachte stof.
Deze laars kostte €39,95






No comments:

Post a Comment