Monday, August 12, 2013

Drukte drukte drukte

(thef4.com)
Oeh oeh oeh.. Deze vakantie wilde ik drukker zijn aangezien ik anders maar wat op mijn bed lig te luieren, maar deze drukte? Toch iets teveel. hierbij een excuus, mededeling en uitleg in 1.



Door alle drukte heb ik besloten om iets minder te gaan bloggen. Helaas moet ik toch dit besluit nemen aangezien ik sommige andere dingen net iets belangrijker vind. De blog Elyse4Life én Elyse4Pets blijven wel bestaan. Elyse4Life veranderd niets op en op Elyse4Pets word er niets meer geplaatst op de dinsdag en de donderdag. Misschien rare dagen om niets te plaatsen. Toch zijn dit de dagen dat ik het meeste in de knel kom. 


Waarom ik het zo druk heb? Ik heb werk, opleiding, huisdieren, verzorgpaarden, een tweede blog, stage, dierenweide én vrienden waar ik ook aandacht wil besteden. Daar kan ik helaas niet minder tijd in steken dus is dit het enige waar ik een beetje van kan smokkelen. Ik ben nog niet begonnen met mijn opleiding, stage en de dierenweide maar dit gaat wel snel gebeuren. Als die drie dingen er bij komen dan is het gewoon niet meer mogelijk voor mij om deze blog fatsoenlijk te draaien.

Met mijn werk ben ik nu ontzettend druk. Ik werk veel uur per week waardoor ik al nauwelijks tijd heb om iets leuks te doen voor mijzelf, met mijn vrienden of met de paarden. Dit vind ik super zonde en deze tijd op werk word later overgenomen door school. daarnaast blijf ik wel werken maar minder.
Het is voor mij allemaal nog een beetje passen en meten hoe ik het wil gaan doen maar ik hoop dat jullie begrijpen dat het echt heel lastig is om alles in mijn leven te passen.

Ik hoop dat jullie het begrijpen.

Dus: De maandag, woensdag, vrijdag, zaterdag en zondag komt er nog wat online.
Maandag een ras van de week, woensdag een filmpje en zondag een foto.
Tot 18 augustus is het nog zoals jullie gewend zijn.




No comments:

Post a Comment