Saturday, August 24, 2013

Fotozondag

Oh gut.. Misschien niet de beste foto ooit maar ik MOEST jullie deze gewoon laten zien. Een wasbeer in dierentuin Antwerpen. Ik ben naar Antwerpen geweest met mijn ouders en broertje en wat een mooie dieren hebben ze daar. Ik ben helemaal los gegaan met foto's maken en filmen dus jullie krijgen heus nog wel meer beelden te zien.
Deze wasbeer zat constant in dat vat. Wat zat hij daar dan toch te doen? Er bleek dus een hele burcht te zitten. Uiteindelijk kwam hij nieuwsgierig om het hoekje kijken en dat is voor mij het moment; KLIK foto!

Ook wat minder nieuws, mijn cameralens die weigert nog foto's te maken (mijn extra zoom lens) Helaas helaas helaas... Dat word een nieuwe kopen. Hopelijk gaat dit niet ten koste van dit wekelijkse artikel.

No comments:

Post a Comment