Friday, August 23, 2013

Cadeautje!


(veluwecard.nl)
Altijd leuk om te krijgen. Dit keer heb ik weer twee leuke cadeautjes gekregen van een vriendin omdat ik op haar Russische dwerghamster Mini heb gepast. Ik wilde deze leuke cadeautjes graag met jullie delen. 


Ten eerste heb ik dit leuke knaaghuis gekregen voor kleine knaagdieren. Het is eigenlijk gewoon een plankje met ijzerdraad waar ik zelf wat leuks van kan buigen. Het is hout waar aan geknaagd mag worden zolang het ijzerdraad maar op tijd uit het hok gaat als het dier dit bereikt heeft in verband met bezeren.

Dit zijn leuke voorbeeldjes die je kan buigen met het houten plankje. Ik heb zelf een bruggetje zodat mijn syrische hamster weer wat leuks heeft om op te klimmen.
Dat witte zakje dat je ziet is om het vocht te ontnemen en is dus geen onderdeel van het speeltje (even ter informatie)


Ook heb ik dit leuke snoepmix gekregen van haar. Echt geweldig. Dit vind ik dan weer leuk. Ik heb de ingrediƫnten bekeken en het ziet er niet slecht uit. Dit is ook van een merk wat ik nog niet ken. Extra nieuwsgierig dus. Het is zo te zien voor knaagdieren en konijnen. Het is zover ik kan zien een fruitmixje met verschillende smaken snoepjes er in. Altijd leuk om te krijgen en lekker voor de dieren.


Ik ben echt heel erg blij met deze twee leuke cadeautjes van de eigenaresse. Ik vind het altijd leuk om wat te krijgen uit waardering voor wat ik doe. Ik zie het als een compliment. En complimenten zijn altijd welkom en leuk om voor te werken.

Wat heb jij wel eens gekregen voor jouw huisdier?


No comments:

Post a Comment