Friday, August 30, 2013

Herinneringen

Dieren kunnen erg bijzonder zijn voor mensen. Je kan echt een speciale band met ze opbouwen. En dan kom je op dat nare moment dat je afscheid moet nemen. Ik heb van elk dier een item waardoor ik goed de momenten kan ophalen. benieuwd? en/of inspiratie opdoen? Lees dan vooral dit artikel even door.



Voor mijn konijn Droppie heb ik meerdere dingen. Droppie was een heel speciaal konijn voor me. Een echte vriend en een knuffelkonijn. Oppakken vond hij wat minder maar lekker kroelen vond ze heerlijk. Ik heb hier een foto van mij met Droppie. Dit is zeker wel een aantal jaren geleden.


Dit is een certificaat die ik heb ontvangen van het crematorium waar we Droppie hebben laten cremeren. Als jullie je afvragen wat er met haar as is gebeurd, die is uitgestrooid over de zee.

Ook heb ik dit mooie bakje met een engeltje er op voor Droppie. Ik had haartjes van mijn konijn en die he ik hier in gedaan.
Zie je!

Voor mijn eerste hamster had ik een heel lang gedicht gemaakt en foto's erbij geprint. Ook al is dit máár een hamster, ik zal hem nooit vergeten.

Van mijn overleden kat Tijger heb ik vooral veel foto's en ik heb een zakje haar. Dit heb ik in een fotolijstje gedaan omdat ik echt niet wil dat het verloren gaat.

Deze hond Bo is niet van mij geweest maar van mijn opa. Helaas is ze overleden. Ik heb een mooie foto van deze meid toen ze nog jong was. Ik heb laatst ook de halsband gekregen waar ik heel erg blij mee ben. Haar geur hangt er nog helemaal in.

Wat hebben jullie aan herdenkingen?







No comments:

Post a Comment