Wednesday, August 7, 2013

Oproepje: Stil radje gezocht


(popscreen.com)
Oh oh oh, wat een drama. Mijn syrische hamster is te groot voor een radje voor dwergen maar een echt mega groot rad is gelijk weer zo groot. Maar waar o waar vind je nou een middelmaatje die stil is?

(wdr.de)
Er zitten dus wel een aantal regeltjes aan het hebben van een hamsterradje. Zo moeten er geen zijspijlen zitten van ijzer en het loopgedeelte moet dicht zijn zodat de pootjes er niet tussen kunnen zitten. Ook is het erg belangrijk om er op te letten dat het radje niet te klein is voor de hamster. De rug mag niet krom zijn als het hamstertje loopt.


(zoofair.de)
Nu zit ik dus met een rad die wel groot genoeg is en dicht, maar hij maakt me toch een ongelofelijke herrie dat ik er gewoon niet van kan slapen. De hamsters staan op mijn kamer en zijn niet te verplaatsen dus dit is wel een dilemma. Dus bij deze een oproepje aan jullie: Weten jullie een betaalbaar hamsterradje. Goed in onderhoud en een middelmaatje? Laat het mij alsjeblieft weten en je bent echt mijn reddende engel.


Welk radje loopt jouw hamster in?

No comments:

Post a Comment