Thursday, January 23, 2014

Nieuwe hamster: Robin

Ik ben morgen jarig! En als vervroegd verjaardagscadeautje heb ik van mijn vriend Robin een hamster gekregen! Een leuk mannetje en een heel leuk verjaardagscadeautje. Bij deze is mijn hamsterkast helemaal vol. Bij deze wil ik jullie graag voorstellen aan: Robin!


Dit is Robin. Hij is een jong kerstmannetje. Jaja, hij is geboren op 25 december! Hij heeft slechts 1 broertje die iets grijzer van kleur is. Ik heb kennis gemaakt met de papa, mama, broertje en met Robin zelf natuurlijk. Robin komt van hetzelfde adresje als Hammie.

Ik vind Robin echt een hele mooie hamster. Zijn vachtje is echt heel mooi en hij ziet er echt heel gezond uit en heeft een lieve blik in zijn ogen. Ik zie hem nog met de dag groeien en dat vind ik echt prachtig!

Robin is een verlegen maar zeer nieuwsgierig mannetje.Hij heeft nog veel behoefte aan zijn slaap en ik zie hem dan ook zeer weinig. Als ik hem zie dan geniet ik wel volledig van dit mannetje. Hij bijt echt totaal niet en hij kan op mijn hand zitten. Ik ben reuze blij met hem!





No comments:

Post a Comment