Friday, January 24, 2014

Ik ben jarig!


Ja ja ja! Ik ben eindelijk jarig. Ik ben eindelijk 17 jaar geworden. Nog één jaartje en ik mag het huis uit! Vandaag belooft een erg leuke dag te worden en ik geniet er nu al heel erg van!

Wat gaat dit een leuke dag worden! Vandaag is mijn vriend de hele dag bij me en ga ik 's ochtends lekker de dieren verzorgen en aandacht geven. Want hee, op deze dag mogen ze ook zeker wel verwend worden. In de middag komt lekker mijn familie langs. Ik heb een hele gezellige familie dus ik heb er erg veel zin in! Het belooft lekker druk te worden! En ja, hier komt toch het beautymeisje in mij naar boven. Ik ga ook lekker tutten deze morgen. Make-uppen, nageltjes lakken en mijn haar stijlen. Mijn leukste kleding lag al klaar en ik ben klaar voor de middag! Leuk!

De eerste cadeautjes zijn ook al binnen! Cadeaus interesseren mij eigenlijk zeer weinig. De gezelligheid is voor mij veel meer waard. Toch ben ik er wel heel blij mee! Ik heb een nieuw bed en dus lekker twee nieuwe matrassen! Tja, de nieuwe kamer die ik heb, hoort ook nieuwe meubels. Ik ben er helemaal blij mee! Met de nieuwe wasmand is het ook helemaal af!



Ik ga nu afsluiten en ik wens jullie nog een hele fijne dag toe! Voor mij gaat dit zeker wel lukken en ik spreek jullie snel weer!



No comments:

Post a Comment