Thursday, December 12, 2013

Vooruitgang Hammie

Ken jij dit leuke beestje nog? Juist. Dit was Kala. Ik heb de naam veranderd in Hammie, puur omdat ik haar altijd zo noem en Kala zo raar klinkt naar Hammie toe. Om even ter zake te komen, ik ben nu een tijdje met haar bezig en ga jullie even een soort update geven over hoe het met Hammie gaat!

Hammie kwam bij mijn vriend vandaan. Ik heb haar overgenomen en ze is enorm opgeknapt. Haar vacht ziet er al veel gezonder uit en ze is nog altijd lekker actief. Ze was ontzettend schuw en heel erg bang bij iedere beweging. Het was eigenlijk gewoon een beetje sneu om aan te zien. Ik ben hiermee heel hard aan de gang gegaan en gelukkig heeft dat heel goed geholpen!

We zijn er nog niet. Maar de vooruitgang is er al zeker. Ze is al veel nieuwsgieriger dan voorheen. Ze komt iedere keer wel kijken wat er aan de hand is. Ze is nog een beetje schrikachtig maar wat is er nu dan eigenlijk verbeterd?
Ze komt vrijwillig op mijn hand zitten en rent er dan niet vanaf zodat ze te pletter valt. Voorheen kreeg ik haar niet eens in de buurt van mijn hand. Alleen met het verschonen moest dit natuurlijk. Ik merkte eerst veel stress op en nu zie ik die stress niet meer in het beestje zitten.


Ik hoop in de toekomst dat ik haar ook voor langere duur uit het verblijf kan halen. 

No comments:

Post a Comment