Friday, November 8, 2013

Nieuwe hamster: Kala


Na een week of twee aan voorbereiding is het zo ver. Kala woont eindelijk bij mij thuis. Een lief, bang hamstertje van een half jaartje oud. Ben je benieuwd naar haar? Lees dan snel verder!


Kala was eigenlijk een voerdiertje. Dit houd in dat ze is ingekocht en gevoerd zal worden. Gelukkig heb ik haar mogen overnemen. Waar ze precies is geboren weet ik dus niet. Wel had ik door dat ik met een zwak hamstertje te maken zal krijgen. Het hok is volledig ontsmet en ik heb nieuwe spulletjes voor haar gekocht. Ik heb Zondag een hamstertje uitgezocht en ze is met me mee gegaan. Ze lijkt op het eerste oog een redelijk sterk en gezond vrouwtje. Dit is natuurlijk nog even aankijken. Tot nu toe, een week later doet ze het nog altijd prima.


Kala is een Russische dwerghamster van een half jaartje oud. Ze is vernoemd naar de gorilla die Tarzan heeft opgevoed. Een lieve zorgzame moeder.

Ik ben erg benieuwd hoe de kleine het zal gaan doen. Ze bijt niet en is alleen nog wat schrikkerig wat natuurlijk niet gek is. 

Waar komt jouw hamster vandaan?






No comments:

Post a Comment