Thursday, November 21, 2013

Hondenrassen kenner?


(legpuzzels.nl)
Er zijn wel 400 hondenrassen op aarde met allemaal een eigen naam en eigenschappen. www.huisdierenverzekeringen.nl heeft een test over hoe goed jij alle rassen kent! Wie volgt na mij?


Mijn score is 67%. Nog niet perfect helaas. Ik ken veel hondenrassen maar toch ben ik een ras tegen gekomen die ik nog nooit heb gezien. Apart? Ik heb geen idee. Toch ben ik trots op mijn score. Nu ben ik toch wel weer benieuwd naar jullie! Hoeveel procent komt er uit jouw Quiz? 

(huisdierenverzekeringen.nl)
Dit is het ras wat ik echt apart vond. Ik heb hem nog nooit voorbij zien lopen. Ik weet inmiddels wel welk ras de hond is. Dit ga ik natuurlijk niet aan jullie verklappen. Ik heb er verdere informatie over opgezocht dus als jullie hier een ras van de week van willen kan je dat vragen bij de comments.

Nou, mensen. Wat is jullie score? Ik ben er erg nieuwsgierig naar. Heb jij de test gedaan? Laat het me gauw weten! Ik zal het erg leuk vinden.

No comments:

Post a Comment