Friday, October 4, 2013

R.I.P Domino

 Zo snel als dat ze in mijn leven kwam is ze ook weer gegaan. Helaas moet ik jullie vertellen dat mijn eerste Syrische hamster naar de hemel is. Ze heeft maar een half jaartje oud mogen worden.


Wat er mis is gegaan? ik heb echt werkelijk geen flauw idee. Zover ik weet had ze alles wat ik haar kon bieden. Dit huisje is de plek waar ik haar heb gevonden. overleden, met de oogjes dicht en in een kommetje in het nestje die ze heeft gemaakt. 



Ik had Domino uit de dierenwinkel. Ik wilde zo graag een syrische hamster. En eindelijk had ik een mooie gevonden die niet beet. Ze was wel heel erg bang en vluchtte veel. Gelukkis is ze daar bovenop gekomen en kon ik haar lekker bij mij laten rennen. Ik merkte dat ze al wat minder actief werd maar ik dacht dat het door de kou zou komen. Ze reageerde wel nog alert op vanalles.
Afgelopen avond wilde ik ze gaan voeren en ze reageerde niet meer... ze was nergens te bekennen en toen wist ik het wel... Ze is niet meer.

R.I.P Domino 04-10-2013 *dierendag die ik niet meer zal vergeten. 

No comments:

Post a Comment